مبل دلنشین

menuordersearch
artdeco1.ir
قبلی
مبل راحتی یوتابمبل  کلاسیک کویین فرانسوی (ابزاری)
بعدی
راهنمای سایتراهنمای سایتپس از ثبت سفارش شما همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت تا در خصوص انتخاب دقیق تر تنوع و رنگ پارچه و سایر تغییرات راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه دهند.پرسش های متداولپرسش های متداول آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟ شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد. قوانین و ضوابط فروشگاهقوانین و ضوابط فروشگاهکلیه  ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقبا تغییرات جدید در همین صفحه درج می‌گردد . اطلاعات کاربری مشتری نزد فروشگاه محفوظ است. مشتری نیز باید در حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور خود کوشا باشد، مسئولیت کلیه فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و رمز عبور وی انجام می‌گردد بر عهده مشتری است و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این مورد نمی‌پذیرد. کلیه خبر رسانی ها و ایمیل های ارسالی از جانب فروشگاه تنها با شماره و پست الکترونیک مندرج در سایت بوده و هرگونه پیام تحت عنوان فروشگاه از طریق شماره پیامک و پست الکترونیک فروشگاه، فاقد اعتبار بوده و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این زمینه قبول نمی‌نماید.

آخرین اخبار

چگونه مبل را با کوسن تزئیین کنیم؟

چگونه مبل را با کوسن تزئیین کنیم؟

هنگامی که مبلی برای خانه خود تهیه می‌کنید، قطعا به تنهایی تغییر زیادی در فضای منزل شما ایجاد نخواهد کرد. اما هنگامی که آن را با کوسن‌های مختلف تزئین می‌کنید، آن زمان قادر به مشاهده زیبایی خاصی که به فضای شما منتقل می‌کند خواهید بود. وجود کوسن برای مبلمان، علاوه بر زیبایی بخشیدن به مبلمان و فضای شما، حس گرمی و راحتی را هم به فضا منتقل می‌کند.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی‌دانید چگونه باید مبلمان خود را به کمک کوسن تزئین کنید، در ادامه ما به بررسی نکاتی می‌پردازیم که با دانستن آنها، به راحتی می‌توانید مبلمان خود را دکور کنید.
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰
انواع سبک مبلمان، بهترین سبک برای منزل کدام است؟

انواع سبک مبلمان، بهترین سبک برای منزل کدام است؟

هنگامی که قصد خرید مبلمان برای منزل خود دارید، یکی از مهمترین مواردی که پیش از خرید مبلمان باید درنظر داشته باشید، سبک مبلمان است. مبلمان در کشور ما به سه دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند اما این بدین معنا نیست که در جهان سبک مبلمان محدود به این سه مورد می‌شود،بلکه مبلمان در سبک‎ها و انواع مختلفی وجود دارند. این سه سبک کلی شامل مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک و مبلمان استیل است.
هنگامی که به این سبک‌ها و ویژگی‌های آن آگاه باشید، به راحتی می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک مناسب منزل شما هستند. بنابراین در ادامه به بررسی هریک از این سبک‌ها می‌پردازیم. پس از شناخت هریک از این سبک‌ها به سادگی می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک مطابق با سلیقه شما و مناسب جهت استفاده در منزل شما هستند.
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰
دکوراسیون صمیمی تر با تم رنگی گرمش

دکوراسیون صمیمی تر با تم رنگی گرمش

رنگ های گرم برای صمیمی تر جلوه دادن دکوراسیون داخلی ایده ال ترین انتخاب به شمار می‌آیند. برخی بر اساس سلیقه و نیاز خود تمایل دارند یک دکوراسیون سنتی داشته باشند. عده ای ایده پردازی با تم های رنگی شاد را برای دکوراسیون های مدرن خود مد نظر قرار می‌دهند و برخی از افراد تمایل دارند فضا سازی را با استفاده از رنگ های گرم به منظور صمیمی تر شدن دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌دهند.چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰
دکوراسیون داخلی ساختمان هایتان را به ما بسپارید

دکوراسیون داخلی ساختمان هایتان را به ما بسپارید

معمولا مبلمان به دوگروه مبل راحتی و مبل استیل یا مبل کلاسیک طبقه بندی می‌شود.مبل های راحتی معمولا تمام پارچه هستند و چوب و فلز در بدنه اصلی و رویه آن به کار نرفته است.مبل های استیل از آنجایی که رسمی تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند به نسبت پارچه مبل کمتری در آن به کار رفته است.از آنجایی که قسمت نشیمن مبل از پارچه است و پارچه مبل در واقع از بخش های اصلی مبلمان محسوب می‌شود.در خرید مبلمان دقت در نوع وجنس پارچه مبل بسیار امر مهمی است.البته قبل از اینکه در نوع و جنس پارچه مبل دقت کنید بهتر است بدانید چه نوع مبلی مناسب خانه شما است.چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰
مهمترین معیار انتخاب پارچه گلدار (نقش دار) چیست؟

مهمترین معیار انتخاب پارچه گلدار (نقش دار) چیست؟

می توان نقوش گل دار را با پارچه هایی راه راه یا چهارخانه نیز یکجا داشت. اگر پارچه شما گل های درشت دارد، برای تعدیل فضای بصری از نقش های گفته شده بهره ببرید، ولی به هم رنگی گل ها با رنگ راه راه یا چهارخانه ها هم توجه داشته باشید تا وحدت رنگی و تعادل بصری را به همراه بیاورد.چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰
درباره ما

گروه طراحی و دکوراسیون داخلی دلنشین یکی از اعضای هلدینگ ایده آل ایرانیان است و با هدف ارائه خدمات حرفه ای طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و در پاسخ به نیازهای روزافزون این مقوله ،در سال 1398 تاسیس شد.

مجوز تولید اتاق اصناف ایران  اتحادیه کسب و کارهای مجازیاتحادیه کسب و کارهای مجازی

شعبه 1
اصفهان-ملک شهر-خیابان مفتح-نبش کوچه 12
34218288-031
شعبه 2
اصفهان -شاهین شهر-شهر گرگاب-بلوار امام خمینی -مبل دلنشین
کارخانه:اصفهان جاده فرودگاه گذر نور
45755198-031
09137400732
021-28428104
Info@delneshin1.ir

logo-samandehi